2 Kasım 2013 Cumartesi

1.7.2 Server İndir

minecraft_server.1.7.2.exe

71 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. güzel siteye benziyo enes sariyar bilmiyoruz ben şu an kuruyorum

      Sil
  2. sağol çok iyi site

    YanıtlaSil
  3. saolun emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. ya olmuyo admın vıdeo cek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. klasöre at eulatı true yap

      Sil
    2. eula diye bi metin belgesi var onun içinde.

      Sil
    3. eulatı değil "eula"."minecraft_serve.1.7.2.exe" yi bi klasöre koy, aç bikaç dosya çıkıcak arasında eula var.

      Sil
  5. allah razı olsun çok güzel ağlamamak için zor tutum kendimi ve şimdi sevinçten camdan atlamak zorundayım!

    YanıtlaSil
  6. Server kurmasını bilmeyenler eklesin skype : Hüseyin Beşir :D

    YanıtlaSil
  7. eyw gençler çok tenkyu :))

    YanıtlaSil
  8. olmuyo r amk bune sikerim ip adresi yok

    YanıtlaSil
  9. hem sayfa çok güzel hemde server iniyo. Arkadaşlar facebookda minecraftı seviyoruz tekrar oynuyoruz diye bir site var orada sezai mert yavuz diye bir arkadaşın serverine gireceğim sizzde fikir bulun sizide alsın

    YanıtlaSil
  10. kardeş nasıl yaptın söylermisin

    YanıtlaSil
  11. adam gibi site helal olsun :))))

    YanıtlaSil
  12. nasıl kurcaz nasıl yapcaz vidiosunu çekin lütfen linkini paylaşın vidionun

    kanalım


    GAMVEVO VEVO

    YanıtlaSil
  13. indiriyom işime yarar gibi

    YanıtlaSil
  14. vallaha yaparsam bi siteye helal

    YanıtlaSil
  15. komut blohuna /gamemode 2 @p yazin blok kiramiyolar

    YanıtlaSil
  16. dolmasımı lazım indirdigindeee

    YanıtlaSil
  17. dolmasımı lazım indirdigindeee

    YanıtlaSil
  18. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  19. Kardeş nası kuruluyo anlatın buraya ip atacam gelin pvp server açacam

    YanıtlaSil
  20. http://minecraftinformatio.blogspot.com.tr/2013/11/172-server-indir.html?showComment=1453731999724#c5597346381728744002
    Bu site de En iyi Server in Kurulumu için gerekenleri indirin

    YanıtlaSil
  21. olmassa tebrik etmicem olmadı zaa

    YanıtlaSil
  22. Ya ne yapacağımı bilmiyorum lütfen yardım edin
    Başta sona kadar adam gibi anlatana Allah 1000 razı olsun.
    Lütfen rica ediyorum

    YanıtlaSil
  23. süper dicem dosya inmioki ag

    YanıtlaSil
  24. 30 dkdır bekliom %45'te takılıp bok yiyo

    YanıtlaSil
  25. omaygat on numara 1000000000000000000000000000 yıldız

    YanıtlaSil
  26. ELİNE KOLUNA SAĞLIK GERÇEKDEN ÇOK İŞİME YARADI

    YanıtlaSil
  27. Beyler bu nasıl çalışıyor

    YanıtlaSil
  28. BUNE LA KAÇ SAAT BEKLEYECEGİM. YUKLENMESİ İCİN.

    YanıtlaSil
  29. aynen ben de 5 saat istiyo :D

    YanıtlaSil
  30. Bu linkin artık çalışacağını sanmıyorum boşuna indirmeyin D: 3 sene önce koymuştum belki sıkıntı çıkarır falan. Neyse iyi günler.

    YanıtlaSil